sedar x sedar...da nk habis setaon....
ade sebulan je lagi...sebelum tiba 2011....
sem ni...mcm2 brlaku.....
meeting new person......jatuh cinta(?)....n kecewa(?).....
naaahhh~
naaahhh~
dat is simply a weird(!) story in my life.....
hahaha...teringat sem ni yg gle2 wat esement.....
*mcm lar setiap sem xde esement....
tapi sem ni plg gler kot.....hehehehe.....
menghabiskan masa-masa lapang di musim cuti sem ni kt upm....
*baru ade pluang nk update blog ni.....hohohoho.....
taon ni....so many things happened......
i wonder what will happen next year?
getting marry?get my first kiss?....LOL.....crazy me!
anyway before this year comes to it ends....
hoping for something......
surprising(?).....happening(?)....freaking(?)....
to be happen....baru lar leh dapat ending yang superb.....
hahahahahaha......
anyway....saje2 merepek gaban dalam ni....
ade gak benda org nk bace....kn?
ape2 pon....syukur ke hadrat Illahi........
coz i'm still able to be living until now....
alhamdulillah~
got to go....ciao!

No comments:
Post a Comment